Op # Oktober

 

Mijn prullenbakje puilt deze maand weer eens uit.
Tijd om te laten zien wat we opgebruikt hebben. Ik heb ook een kuis gedaan in mijn make-up en oude producten die bijna op waren ook weggesmeten. Kijken jullie mee wat er allemaal insteekt deze maand? 


Sephora Coconut Hair Sleeping Mask
Een maskertje voor je haar dat je s avonds over je hele haar aanbrengt en het bijhorende kapje over je haren doet terwijl je slaapt. S ochtend spoel je het uit. Mijn haar voelde heel zacht aan en zag er ook beter uit.


Soap & Glory Speed Plump Miracle Moisture Mask
Over dit masker ben ik heel tevreden. Het paste mooi aan, het product druipte er niet af. Mijn huid voelde zacht aan. In mijn Londen shoplog kon je ziet dat ik er nog eentje meegebracht heb.


Balea Aqua Sheet Mask
Het Aqua masker met algen extract is geschikt voor de droge huid. Mijn huid voelde heel gehydrateerd en zacht aan. 


Garnier Hydra Bomb Sheetmask voor de vermoeide huid
De Hydra Bomb maskertjes gebruik ik ook heel graag. Het geeft je huid een oppepper en ze zijn nog betaalbaar ook.


Sephora Charcoal Nose Strip
Af en toe gebruik ik eens een neustrip omdat ik last heb van onzuiverheden en zwarte puntjes. Deze maakt mijn huid schoon, maar niet alles is jammer genoeg weg. Dit heb ik wel met de meeste neusstrips die ik al getest heb. 


Sephora Algae Eye Mask & Sephora Pomegranate Eye Mask
Beide maskers dienen om de huid onder je ogen een vitamineboost te geven. Pomegranate richt zich op de vermoeide huid en Algae dient om je huid te detoxen. De huid onder mijn ogen voelde zacht aan na gebruik.




Cien Hand Exfoliant
Deze handscrub uit de Summer Limited Edition vond ik niet zo slecht want mijn handen voelden telkens zacht aan maar scrubdeeltjes voelden een beetje als plastic aan en dat vind ik niet zo aangenaam. 


Balea Vanille & Cocos Douchecrème
Als we naar de DM gaan slaan we altijd van deze geur enkele flessen in. Het is 1 van mijn favoriete douchegels.


Teddy Care Baby Shampoo
Deze babyshampoo heb ik eens gekregen en heb deze gebruikt om mijn kwasten schoon te maken.


Kneipp Badolie Eucalyptus
Deze badolie vind ik echt zalig om te gebruiken als ik verkouden ben. 

Nivea Anti-Transpirante Invisible for Black & White
Weer één van mijn favoriete deodorants opgebruikt. Deze hebben jullie al vaak in mijn opgemaakt artikels tegen gekomen.




OGX Thick & Full + Biotin & Collagen Shampoo en Conditioner
Deze lijn richt zich op dun en futloos haar. Ideaal dus voor mijn haar. Het ziet er gezonder en glanzender uit en heeft ook meer volume.

Colab Dry Shampoo Tokyo
Colab is mijn favoriete merk qua droogshampoos. Tokyo heeft een orientaals geurtje. Mijn haar ziet er weer fris uit en kan zo een wasbeurt een dagje uitstellen.  



NYC Smokin'Hot Showtime Volume Mascara
Deze budgetmascara vond ik heel goed. Ik heb wel gezien dat deze niet meer te koop is, jammer genoeg.

Hourglass Veil Mineral Primer
Deze primer vond ik heel goed. Het product voelde heel zacht aan en je huid zag er ook matter uit. Jammer van de hoge prijs en daarom denk ik niet dat ik deze nog ga kopen. 


The Body Shop All-in-one 5-action Perfector Instablur
Ook deze primer gebruikte ik graag. Het product is minder vloeibaar maar je kan het wel gemakkelijk uitsmeren. Je huid ziet er matter uit.


Bourjois 123 Perfect CC Cream
Deze cc cream heb ik echt jaren gebruikt tot ik andere producten begon uit te testen. Deze is ideaal voor iemand die maar een natuurlijke, lichte dekking wil. 


Filip heeft deze maand verschillende producten opgebruikt: 



Nivea Men Power Refresh en Sport
Filip gebruikt bijna enkel de producten van Nivea om zich te wassen en zijn haar te wassen. 

Ook Rui heeft weer iets opgebruikt:



Galanco Waslotion
Deze waslotion gebruik ik om 's morgens om zijn billetjes en zo te wassen en ik was er ook zijn haartjes mee. 

Hebben jullie veel producten opgebruikt deze maand?

Reacties

  1. Leuk om te zien! Mijn vriend gebruikt ook graag NIVEA producten en stiekem vind ik ze ook lekker ruiken. De CC cream van Bourjois wil ik wel eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die TeddyCare shampoo is zo lekker! Moet ik echt weer eens een keer gaan halen. Leuk topic dit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik die eigenlijk alleen om mijn kwasten schoon te maken

      Verwijderen
  3. Dat Soap & Glory-maskertje klinkt erg goed. En ik ben erg fan van de droogshampoos van Colab. Heb er voorlopig nog maar eentje getest, maar ik kan me voorstellen dat ze allemaal even goed werken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten