Glamglow | Bubblesheet Masker


Dat ik gek ben op sheetmasks moet ik jullie niet meer vertellen. Toen ik onlangs eentje van Glamglow zag waarbij bubbels vrijkomen was ik wel benieuwd geworden. Wat ik ervan vond vertel ik jullie vandaag. 


Bubblesheet Mask van GlamGlow is een zuurstofopwekkend diepreinigend masker met TEOAXI® groene thee dat ervoor zorgt dat je in 3 minuten een stralende, diepgezuiverde huid krijgt. Dit met houtskool doordrenkte masker ontgift, zuivert, geeft zuurstof en verwijdert make-up.

Hoe gebruik je dit masker?
Breng het masker aan op een vochtige, gereinigde huid. Zorg ervoor dat het goed aanpast. Na ongeveer een minuut zullen de micro-bubbels vrijkomen. Laat het masker ongeveer 3 minuten zitten. Nadat het verwijdert is kan je de overblijvende bubbels verder inmasseren om je huid te reinigen. Daarna goed afspoelen. 






Ingrediƫnten:
Water\Aqua\Eau, Glycerin, Methyl Perfluorobutyl Ether, Acrylates Copolymer, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Cocoamphodiacetate, Lauryl Glucoside, Retinyl Palmitate, Allantoin, Arginine, Camellia Sinensis Leaf Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Glucoside, Ethylhexylglycerin, Ceramide Np, Sodium Pca, Sodium Chloride, Saccharide Isomerate, Polyquaternium- 10, Potassium Cocoyl Glycinate, Potassium Cocoate, Hexylene Glycol, Butylene Glycol, Citric Acid, Hydroxyethyl Urea, Citrus Limon (Lemon) Peel Oil, Limonene, Citral, Sodium Citrate, Disodium Edta, Phenoxyethanol.

Het masker voelde speciaal aan op de huid. Na enkele seconden begonnen de bubbels tevoorschijn te komen en hoe langer hoe meer er kwamen. Het masker paste mooi aan en bleef om mooi op zijn plaats zitten. Mijn huid voelde erna zacht en schoon aan. Ze raden aan om het wekelijks te gebruiken maar aangezien het bijna € 10,00 kost vind ik het nogal duur om elke week te doen. Dan wissel ik liever af met andere maskers.

Het masker is geschikt voor alle huidtypes.

Gebruiken jullie sheetmasks? Wat denken jullie van dit masker?

Reacties