Kocostar | Rose Flower Slice Sheet Mask


Al eerder testte ik het Watermelon Slice Sheet Mask uit en toen ik bij de Bijenkorf dit rozenmasker zag liggen was ik benieuwd of ik even tevreden zou zijn.


Het Rose Flower Slice Sheet Mask bevat rozenextract, wat de poriën verfijnt en de huid sterker maakt. De natuurlijke ingrediënten in dit gezichtsmasker hebben een regenerende en antibacteriële werking. Het bestrijdt ook rode vlekken, matteert en hydrateert.

Dit sheetmask bestaat uit twaalf losse schijfjes die samen een natuurlijk masker vormen. Je kan zelf kiezen waar je ze plaatst op je gezicht of hals. De slice maskers van katoen zijn royaal in plantenextracten gedrenkt. De rozenblaadjes zorgen ervoor dat je huid optimaal verzorgt en gehydrateerd worden. 



Hoe gebruik je dit masker?
Zorg ervoor dat je huid goed gereinigd en droog is. Breng de schijfjes aan op de plekken die een verzorgingsboost kunnen gebruiken. Na 20 à 30 minuten inwerken mag je de schijfjes verwijderen en weggooien. Het overblijvende serum kan je inmasseren.


Ik ruik graag rozen maar de geur van dit masker vond ik niet zo lekker. Gelukkig is het niet overheersend. Het handige aan dit masker is dat je zelf kan kiezen waar je de schijfjes plaatst en ze blijven ook mooi zitten. Met een gewoon sheetmask kan je het probleem hebben dat het niet mooi aanpast of verschuift. Mijn huid voelde erna heel zacht aan. Buiten de geur ben ik heel tevreden over dit speciale masker.

Ik kocht dit maskertje in de sale bij de Bijenkorf voor € 2,00.

Wat vinden jullie van dit masker in stukjes?



Reacties